وبلاگ خبری محله لادان اصفهان

حديث اشك | اشعار اهل بيت (ع)
بایگانی
نویسندگان

سخنرانی استاد رائفی پور در محله لادان

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ب.ظ


علی اکبر رائفی پور شامگاه جمعه درمسجد شهید مطهری محله لادان اصفهان گفت: جنگ ایران مظلومانه ترین جنگ عصر حاضر بود که در یک طرف ایران و در سوی دیگر همه جهان قرار داشت.

وی ادامه داد: آمریکا و شوروی سابق با وجود اختلاف بر مقابله با ایران، حمایت از عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی توافق داشتند.

این کارشناس فرهنگی اظهار کرد: حقایق جنگ برای جوانان باید بیان شود تا بدانند توانایی آنها چه اندازه است زیرا ایران با امکانات بسیار ابتدایی با دشمن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز قدرت تولید موشکی دارد که در جهان بی رقیب است.

رائفی پور با اشاره به برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) اظهار کرد: حمله به ماکت ناو هواپیما بر آمریکا و انهدام آن در کمترین زمان دشمن را به حیرت انداخت.

وی اظهار کرد: اگر چه توان نظامی ایران اسلامی بسیار اندک بود، ولی ایمان به خدا و اخلاص نقطه قوتی بود که دشمن را زمین گیر کرد.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: امروز برنامه های ماهواره ای تلاش می کند ایمان و اخلاص را از جامعه ما بگیرد.

وی با اشاره به برخی طرح های ارائه شده برای مقابله با ایران اسلامی، گفت: توجه به رسانه و جنگ رسانه ای نقطه مشترک این طرح ها ست.

این کارشناس فرهنگی گفت: از سوی دیگر دشمن برای مقابله با فرهنگ سلحشوری و فداکاری شیعه، کاریکاتوری و الگویی دروغین شبیه شیعه ترسیم کرده است و با ایجاد تفرقه تلاش می کند این مسیر را دنبال کند.

وی تصریح کرد:خیزش مردم در انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی حکومت جهانی امام زمان (عج) است ولی امروز برخی به دنبال تغییر این هدف هستند.

رائفی پور اظهار کرد: بر اساس آنچه آموزه های قرآنی انسان ها بر سر ادعاهایشان از دو طریق آزمون نظامی و اقتصادی امتحان می شوند.

وی گفت: مردم نگران این مساله هستند که قانون در ارتباط با همه به صورت یکسان اجرا شود و حاشیه امنیت برای عده ای بوجود نیاید.

وی تاکید کرد: قانون باید ضمانت اجرایی داشته باشد و دستگاه های بازرسی و نظارتی نیز بر اجرای قانون به خوبی نظارت داشته باشند و با فرد خلافکار به جد برخورد کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی